Fotoutmaning 2016

Fotoutmaning 2016

fredag 5 februari 2016

24. Brokig ( 41 / 366 )


8 kommentarer:

  1. Åhh vilket vackert tyg och vilken härlig bild <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Jag hittade det när jag var i Indien och kunde inte motstå.....

      Radera
  2. Så vacker fotat. Älskar fokuset i mitten och ljuset!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Roligt att du gillar min bild!

      Radera
  3. Verkligen vackert ! Ett jättesnyggt foto, gillar att delar av tyget är i oskärpa.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Jag gillar ju att ta kort där fokuset ligger på det jag fotar och sedan är bakgrunden mer eller mindre skarp....

      Radera
  4. Att ta en bild som fångar betraktaren med ett så enkelt motiv som ett stycke tyg... otroligt skickligt fotograferat!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! ......och jag var inte helt nöjd med bilden utan var på väg att kassera den vilket var tur att jag inte gjorde verkar det som.

      Radera