Fotoutmaning 2016

Fotoutmaning 2016

torsdag 28 januari 2016

219. Orkidé ( 37 / 366 )


10 kommentarer:

  1. Åhh vilken fin bild med vattendropparna, verkligen jättefin <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Jag testade lite och plockade fram duschflaskan....

      Radera
  2. Jättesnyggt med vattendropparna och den svarta bakgrunden. En verkligt vacker blomma som tål att förevigas många gånger.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Det finns många vackra orkidéer som jag skulle vilja ha i mitt fönster.

      Radera
  3. Gillar skarpt! Vattendropparna är ett fint tillägg till den vackra orkidéen.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Duschflaskan åkte fram innan jag tog kortet...

      Radera
  4. Vilka vackra bilder du tar! Kommer garanterat att kika in igen!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Roligt att du gillar mina bilder...

      Radera
  5. Så vacker orkidé och verkligen fint med vattendropparna-

    SvaraRadera