Fotoutmaning 2016

Fotoutmaning 2016

söndag 7 augusti 2016

176. Lunch i det fria ( 184 / 366 )


4 kommentarer:

  1. En härlig bild med nosen full av den goda lunchen.

    Lite synd att man måste gå igenom ordverifieringen varje gång och bevisa att man inte är en robot. Det gör att det tar längre tid för varje kommentar och jag förmodar att du inte kan ta bort den.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Han älskar verkligen sin välling med filmjölk som han får mitt på dagen.
      Jag ska kolla mina inställningar......har för mig att alla ska kunna kommentera men kanske det här med " robot " inte går att plocka bort.

      Radera
  2. Lunchen sitter visst lite här och där kring munnen :) Underbart fångad bild !

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Det är lunchvällingen som är favoritmålet och det försvinner snabbt även om han gladeligen äter torrfodret oxå men inte med samma fart...

      Radera